Sabriel
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:26, 09 Maj 2010 Temat postu: Blangonga |
|
|
Witam opiszę mniej-więcej jak zabić Blangonga (przy walce dualami)
(Przechodziłem narazie tylko dla gildii)
Blangonga jest to większa wersja Blango (małpa z gór) samo jak Congalala która jest podobna do Cong
Ataki:
-Kula Śnieżna-Podrzuca kulę śnieżną w powietrze która rozpada się na kawałki gdy uderzy o ziemię, szczątki mogą w nas trafić i czasem zamrozić, gdy stoimy przed nim w trakcie tego ataku jest w stanie także wyrzucić nas w powietrze.
-Poślizg-rozpędza się po czym skacze i robi poślizg (bardzo duży zasięg radze odskakiwać na boki)
-Zamach- Po prostu robi zamach swoimi rękami (lepiej nie stać z przodu)
-Śnieżny Podmuch- Przez krótką chwilę zbiera swoją moc i robi podmuch (jeżeli ktoś oglądał DB Z to coś podobnego do CAMEHAMEHA)
-Podkopy-małpa wchodzi pod ziemię i wyskakuje pod nami wybijając nas w powietrze
-Ryk-Używa głośnego ryku który nas ogłusza do momentu w którym trwa, po chwili może nas zaatakować
-Zachwianie-Chwieje się przez chwilę po czym uderza o ziemię (tak jak Congalala) jeśli stoimy za blisko przygniecie nas, lub jeżeli stoimy odrobinę dalej to zaczynamy się chwiać przez moment
-Odskok-Odskakuje do tyłu jeżeli stoimy za nim przewróci nas
Występowanie:
Występuje przeważnie w 2 na samej górze skalpy (prowadzącej do 7; tam jest najczęściej; uwaga na dzika który tam przebywa jest w stanie przyswoić nam kłopotów) ,1 (najlepsze miejsce do walki z nim), 7 (dość dobre miejsce jeżeli wytępimy Blango), 3 (jeżeli jest zmęczona tam właśnie idzie się przespać, są tam także Blango) i czasami w 8 (nie pamiętam dokładnie na 100% ale raczej też)
Taktyka:
Jeżeli walczycie dualami (dual blades) trzymajcie się przeważnie jego boków pomiędzy tylnymi a przednimi kończynami w tym miejscu może jedynie was szturchnąć co zadaje najmniej obrażeń (nie jest to jego cios po prostu się obraca). Gdy zauważymy że kuleje na 1 nogę znaczy że jest osłabiony i pewnie będzie uciekał do 3, jeżeli się przewróci najlepiej włączyć "furię" (przycisk R) i atakować kółkiem cały czas dopóki nie wstanie potem się lepiej odsunąć. Radze mieć przy sobie pułapki gdy w nie wpadnie atakować także "furią".
Przedmioty:
-Paintballe-Żeby zorientować się gdzie przebywa, dostaniecie w skrzyni ale mało więc należy zabrać swoje (najlepiej max) szybko znikają
-Wszystko czym można się uleczyć-Przy takiej walce dobrze jest mieć zapasy, przedmioty w skrzynce starczyły by gdyby małpa była sama lecz nie jest więc lepiej zabrać
-Pułapki-Obowiązkowo nie trzeba ich zabrać ale łatwiej się atakuje gdy jest "bezbronny"
-Psychoserum-(nie pamiętam jak się to nazywa na 100%) także nieobowiązkowo ale gdy paintball przestanie działać a wy go zgubicie pomoże nam to go znaleść
-Coś do ostrzenia-bronie szybko się tępią, na dodatek przy tak długiej walce
-Kilofy,wędki,siatki na robaki itp.-Można zabrać ponieważ i tak zostanie nam czas przed zabiciem lub po zabiciu i wtedy uda nam się mieć więcej przedmiotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|